فروش انواع ریل آهن ریل صنعتی

فروش انواع ریل آهن ریل صنعتی

ریل آهنی، فولاد نوردشده‌ای است که به شکل معین و به صورت دو رشته موازی روی ریل‌بندها، نصب می‌شود. هدف از ساخت و نصب ریل ها معمولا گذر واگن، از روی آنهاست. برای تثبیت و تعادل ریل‌ها، قطعات شکسته‌شده سنگ روی بستر راه‌آهن، ریخته می‌شود.

برای آشنایی بیشتر با این محصول فولادی با ما همراه باشید.

انواع ریل

معمولا ریل ‌های فولادی را به سه نوع زیر در هنگام احداث ریل می ‌شناسند:

  • ریل معدنی
  • ریل جرثقیلی
  • ریل راه آهن

اطلاعاتی در مورد ریل فولادی قطار

ریل، فولاد نوردشده‌ای است که به شکل معین و به صورت دو رشته موازی روی ریل‌بندها، نصب می‌شود. هدف از ساخت و نصب ریل ها معمولاً گذر واگن از روی آنها می باشد. برای تثبیت و تعادل ریل‌ها، قطعات شکسته‌شده ی سنگ روی بستر راه‌آهن، ریخته می‌شود. به دلیل نیاز به خاصیت ضدسایش ر یل های راه آهن، در ساخت آن ها عموما از فولادهای CK45 یا CK55 استفاده می شود. فولاد Ck45 با صدم درصد تقریبا دارای 0.45 درصد کربن و به ترتیب 0.25 و 0.65 سیلیسیم و منگنز می باشد.

عوامل موثر بر قیمت ریل

عواملی به صورت غیر مستقیمی بر روی قیمت آن اثر می گذارند، که عبارتند از:

  • کاهش ساخت و ساز
  • نرخ جهانی آهن
  • نوسانات ارز
  • عرضه و تقاضا
  • نیاز کشور به واردات
  • شرکت های تولیدکننده
  • قیمت جابجایی فولاد
  • بلایای طبیعی مانند: سیل، زلزله

خرید ریل آهنی

ریل‌های آهنی در تیپ‌های مختلفی تولید می‌شوند. هر یک از انواع ریل‌ها کارایی خاصی دارد. برای خرید بهترین ریل آهنی شما می ثوانید با

اگر قصد خرید ریل فولادی را دارید، میتوانید با شماره 09122153888 تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان کارشناس مربوط به این محصول بهره ببرید و خریدی مطمئن داشته باشید. توجه داشته باشید پس از استعلام نرخ ریل آهنی توسط شما، کارشناسان ما تمامی مشخصات و مراحل خرید از جمله قیمت و مشخصات ریل فولادی، شرایط پرداخت، زمان بارگیری و تحویل محصول و سایر جزئیات سفارش را به اطلاع شما می‌رسانند.

قیمت روز ریل فولادی

قیمت ریل بر اساس محل مورد استفاده آن تعیین می‌شود. محل کاربرد ریل می‌تواند در ضخامت ریل، طول ریل انتخاب شده و قیمت نهایی ریل تاثیر بگذارد. این فاکتور در کنار عواملی نظیر نرخ روزانه ارز و اختلاف هزینه‌های انرژی نسبت به ماه‌ها و سال‌های گذشته، قیمت ریل را با تغییراتی همراه کرده است.

خرید اینترنتی ریل

خرید ریل به صورت عمده و جزئی هر روزه در تمام دنیا در حال انجام است. به منظور خرید ریل برای طرح‌های راهسازی و عمرانی خود، با ما در تماس باشید.

خرید ریل از کارخانه

معمولاً پس از هر تیپ از یک عدد دو رقمی استفاده می‌شود که نشان دهنده وزن ریل به ازای هر متر است. از آنجایی که ریل‌ها در شاخه‌های 12 متری عرضه می‌شوند، برای محاسبه قیمت هر شاخه، عدد بعد از کد ریل را ضرب در 12 کرده و سپس نتیجه را در قیمت هر کیلو، ضرب کنید.

اگر شما مصرف کننده نهایی ریل فولادی هستید باید توجه داشته باشید که خرید ریل فولادی از انبار برای شما بسیار مقرون به صرفه تر خواهد بود. یکی از هزینه‌های اساسی برای ساختمان سازی بحث حمل و نقل مصالح ساختمانی است. در مجموعه ی ما تمامی محصولات به سراسر کشور

ارسال دارد.

جمع بندی پایانی

ریل ‌های راه آهن از نظر حمل ‌و نقل بسیار اهمیت دارند. اگر این ریل‌ ها دقیقاً طبق استاندارد ساخته نشوند به ‌راحتی تحت نیروهای مختلف شکسته شده و می‌ توانند قطار را از مسیر منحرف کنند. در نتیجه خسارات جانی و مالی شدید و جبران ‌ناپذیری ایجاد می‌ شود. بنابراین هر چه از نظر کیفی بیشتر مورد نظارت باشند بهتر است در مجموعه ی ما خیالتان از تمامی مراحل نقل و انتقال ریل ها راحت باشد

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *