خرید و فروش تخصصی ریل جرثقیلی

خرید و فروش تخصصی ریل جرثقیلی

آشنایی با انواع ریل جرثقیل

همانطور که گفته شد، کرین سقفی وسیله‌ای است که برای حمل بارهای سنگین در جهات گوناگون مورداستفاده قرار می‌گیرد. جرثقیل‌های سقفی ابتدا جسم سنگین را بالا برده و از زمین جدا می‌کنند و سپس آن را در ۶ جهت حرکت می‌دهند.

اما برای این کار، نیاز به ریل‌هایی دارند که امکان حرکت را برای آن‌ها فراهم کنند. ریل‌های اورهد کرین باید به صورت روان و ایمن حرکت کنند تا کارایی کافی را برای کاربران داشته باشند. از انواع این محصولات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
• دو پهلو
• چهار پهلو
• راه آهنی

همچنین ریل جرثقیل سقفی از نظر اندازه نیز در ابعاد گوناگونی ساخته شده و به فروش می‌رسد. از طرفی این محصولات در

مدل‌های استاندارد اروپا (تیپ S)، استاندارد روسی (تیپ R)، استاندارد ژاپنی (تیپ JIS) و تیپ A ساخته می‌شوند.

خوشبختانه امکان سفارش انواع ریل جرثقیل سقفی در اندازه‌های گوناگون و طراحی و ساخت آن‌ها توسط بهترین مهندسان و

بروزترین تکنولوژی‌ها وجود دارد.

کاربردهای ریل جرثقیل سقفی

به‌طورکلی می‌توان از وینچ سقفی یا Overhead Cranes که بانام اختصاری E.O.T نیز شناخته می‌شود در مکان‌هایی استفاده کرد

که نیاز به حمل لوازم سنگین وجود دارد. به‌عنوان اصلی‌ترین مکان‌های کاربرد این محصولات می‌توان از بندرها، انبارها و کارخانه‌ها نام برد.

همچنین ازجمله دلایل استفاده از جرثقیل‌های سقفی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاهش احتمال حوادث و خسارات جانی و مالی
  • سرعت‌بالای انجام کارها
  • بهبود گردش کار

قیمت ریل جرثقیل سقفی

📌قیمت ریل سنگین بر سقفی وابسته به عوامل گوناگونی است و تحت تأثیر این عوامل تغییر می‌کند. ازجمله مهم‌ترین موارد مؤثر

در قیمت این محصولات عبارت‌اند از:

  1. اندازه و ابعاد: ابعاد ریل جرثقیل سقفی بیانگر میزان فلز به‌کاررفته در تولید آن است. بنابراین هر چه این ابعاد بزرگ‌تر باشد، فلز بیشتری در تولید آن‌ها مورداستفاده قرارگرفته و قیمت بالاتری خواهند داشت. این ابعاد سفارشی هستند و مشتریان می‌توانند با توجه به نیاز خود، نسبت به سفارش و خرید آن‌ها اقدام نمایند.
  2. مواد اولیه مورداستفاده در ساخت: ریل‌های جرِاِثقال سقفی از جنس فولادهای ضد سایشی ساخته می‌شوند. ذکر این نکته از اهمیت بالایی برخوردار است که کیفیت مواد اولیه مورداستفاده در مراکز تولیدی گوناگون متفاوت است و هر چه این مواد اولیه بهتر باشند، قیمت محصول نیز بالاتر خواهد رفت. بااین‌حال قطعاً کیفیت بالای این محصولات ارزش پرداخت قیمت‌های بالاتر را خواهد داشت.
  3. نوع ریل: قیمت انواع ریل اورکرین سقفی در مدل‌های گوناگون این محصولات متفاوت است. بنابراین نوع ریل انتخابی توسط خریداران نیز می‌تواند بر قیمت نهایی محصول اثرگذار باشد.                                                                                                                     بورس انواع ریل های ( Rail ) جرثقیلی (تیپ R – S – A) و اتصالات ( روبند . زیربند . بغل بند و پد لاستیکی )
    تهیه انواع ریل های جرثقیلی تیپ A و ریلهای دیگر جهت مصارف جرثقیل های دروازه ای و جرثقیل های سقفی و کارخانه های سیمان – کارخانه های اجر و معادن .

 

فروش ریل جرثقیلی

فروش ریل جرثقیلی

ریل جرثقیل را از کجا بخریم؟

انتخاب یک مرکز خرید معتبر برای سفارش و ⬅️تهیه ریل گران کش های سقفی از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا در این صورت می‌توانید محصولاتی باکیفیت را با بهترین قیمت‌های بازار تهیه نمایید. بدین منظور ما گروه صنعتی ریل اهن را به‌عنوان یکی از مراکز تولیدی این محصولات به شما معرفی می‌کنیم.

با کارشناسان واحد فروش و پشتیبانی شرکت ریل اهن با شماره 09122153888 در ارتباط باشید

 

 

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *